pátek 15. dubna 2016

Den Lumíků - Penis Vacuated in Bloody Anal Creek split released!

Den Lumíků - Penis Vacuated in Bloody Anal Creek split released!

Pravěk Noise Section 2016
Format: MC
Genre: fecalcore/shitcore





Tracklist

Den Lumíků
------------------
01 - Dildo Ice cream holocaust
02 - Bradavka přilepená vteřinovým lepidlem k dopravní značce
03 - Při předchozím určení došlo k omylu, proto zde uvádíme všechno na pravou míru
04 - Souložíme za letu nekrofilní pratetu
05 - Fartby
06 - Eroplán
07 - Nazi kuken sieg
08 - Takové to domácí žvýkání

Penis Vacuated in Bloody Anal Creek
----------------------------------------
­-----------
01 - Vyhodili mě z knihovny, když jsem si do konečníku strčil Mein Kampf
02 - Vylodili mě z kebabu, když jsem si do konečníku strčil Dürum speciál bez zeleniny
03 - Vyhodili mě z Petřína, když jsem z Petřína vyhodil sedmiletého syna paní pokladní
04 - Seru na to, pořad mě vyhazujou.
Listen and shit here:

Žádné komentáře:

Okomentovat